De voordelen

Deskundig

De Zorgcentrale wordt 'bemand' door gekwalificeerde verpleegkundigen met een Hbo-opleidingsniveau. Binnenkomende gesprekken worden gerouteerd naar de centralist met de benodigde deskundigheid (skillbased routing). Alle centralisten hebben de beschikking over cliëntgegevens, planningsprogramma´s, database met informatiesystemen en zoekmachine. Alles om een crisissituatie goed in te kunnen schatten en de juiste opvolging te geven.

Betrouwbaar

Symbian levert een in de praktijk bewezen, betrouwbare personenalarmering op basis van een optimaal samenspel van mens en techniek. Door onze grootte is een continue bezetting door deskundig personeel verzekerd. Daarnaast zijn onze geavanceerde alarmapparatuur, meldbanken en moderne zorgcentrale van een hoogwaardige kwaliteit. Daarom heeft u de garantie dat u door ons 24 uur per dag, 7 dagen per week, 52 weken per jaar bereikbaarheid bent.

Klantvriendelijk

Onze centralisten krijgen regelmatig training op het gebied van telefonische hulpverlening
en communicatie. Om daarmee onze klantvriendelijkheid en servicegerichtheid op een optimaal niveau te houden. Niet in de laatste plaats omdat veelal in de kwaliteit van het persoonlijke contact een wezenlijk deel van de oplossing schuilt.

Persoonlijk

Onze centralisten nemen de telefoon op met de naam van uw organisatie volgens van te voren afgesproken protocollen. Hierdoor merken uw cliënten de doorschakeling naar onze centrale niet en is uw eigen identiteit gewaarborgd.

Kostenbesparend

Symbian neemt u werk uit handen. Ook tijdens 'dure' uren buiten kantoortijden of op feestdagen. Zo kunt u uw personeel efficiënter inzetten en hoeft u geen tijd en geld meer te investeren in een eigen zorgcentrale.

Efficiënt

Door een vroegtijdig en adequaat contact met gediplomeerde verpleegkundigen kunnen vele zorgvragen volledig telefonisch of via sleuteladressen (bijvoorbeeld familieleden, buren of kennissen) worden afgehandeld. Een efficiënte en kostenbesparende werkwijze.
Indien noodzakelijk coördineren onze centralisten de hulpverlening. Zo wordt het merendeel van de zorgvragen direct beantwoord en/of worden concrete acties geïnitieerd.

Duidelijk

Symbian maakt met u duidelijke afspraken over afhandelingsprotocollen, werkinstructies
en registratie van contacten. En op basis van heldere managementrapportages heeft u altijd een duidelijk inzicht in de zorgvraag van uw cliënten en onze dienstverlening daarin.

Wilt u meer informatie over ‘symbian’ neem dan contact met ons op.