Bereikbaarheidsdiensten

Symbian biedt zorgdiensten, 24 uur per dag, 7 dagen per week, 52 weken per jaar, waaronder bereikbaarheidsdiensten. Wij zorgen voor uw telefonische bereikbaarheid.

Dit kan gedurende de hele dag of alleen buiten kantooruren, bijvoorbeeld 's avonds, 's nachts en in het weekend. Uw cliënten worden tijdens de uren dat Symbian uw bereikbaarheid overneemt rechtstreeks doorgeschakeld met onze professionele zorgcentrale.

Deskundige verpleegkundige centralisten zitten klaar om de melding aan te nemen. Symbian Bereikbaarheidsdiensten biedt u zo de mogelijkheid om uw personeel efficiënter in te zetten.

Behoud van uw eigen identiteit èn 24 uur per dag bereikbaar
Ook u kunt eenvoudig en goedkoop een 24-uurs bereikbaarheid garanderen aan uw cliënten. U schakelt uw centrale door naar de zorgcentrale van Symbian en wij nemen namens u de telefoon op. Uw klant krijgt zo altijd een professional aan de lijn.

Onze centralisten nemen de telefoon op met de naam van uw organisatie en handelen volgens uw eigen protocollen. Hierdoor merken uw cliënten de doorschakeling naar onze centrale niet en is uw eigen identiteit gewaarborgd.

Deskundige verpleegkundigen

De bereikbaarheidsdiensten van Symbian zijn betrouwbaar. Onze geavanceerde zorgcentrale is innovatief en van een hoge kwaliteit. De zorgcentrale wordt bemand door deskundige verpleegkundigen met een Hbo-opleidingsniveau. Ook krijgen onze centralisten regelmatig training op het gebied van telefonische hulpverlening en communicatie. Onze zorgcentrale is 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar om uw telefoontjes af te handelen.

Kosten besparen

Symbian neemt u werk uit handen. Ook tijdens 'dure' uren buiten kantoortijden of op feestdagen. Zo kunt u uw personeel efficiënter inzetten en hoeft u geen tijd en geld meer te investeren in een eigen zorgcentrale. De kosten zijn duidelijk en beheersbaar. En uw bereikbaarheid en service naar uw cliënten is gewaarborgd.

Specifieke wensen?

Onze ervaring en expertise op het gebied van communicatie, coördinatie en uitvoering van hulpverlening is breed en volledig. Daarom kunnen wij, indien nodig, ook voor de meest uiteenlopende behoeften passend maatwerk leveren. Vraag uw Account Manager wat Symbian voor uw specifieke situatie kan betekenen.

Wilt u meer informatie over ‘bereikbaarheidsdiensten’ neem dan contact met ons op.